Pyssel på hemma front

Hur ska jag säga det? Hmmm....jo det är åter igen en dag då jag inte har gjort så mycket. Det är en lugn söndag med lite pyssel på hemmafront. Så ja en lugn dag, med kanske lite för många tankar. Men det bjussar jag på för det är vad jag är och har att erbjuda. Om du inte gillar det behöver du inte vara i min närhet. Punkt! Men inse att jag även kan vara ett charmigt troll som inte går att undgå. Multiplaserad och oorganiserad till tusen! That me eller not! Ja ja....dagen har varit som alltid och mitt liv är egentligen inte så spännande. Det ända som kan ha någon spänning i mitt liv är mina osynliga hyresgäster. Den här veckan har de bara slängt ut mina böcker från bokhyllan en gång. Det är tredje gången på mindre än två år. Vad vill de säga mig?
 
Skall snart bege mig hem till far, eller jag borde gå nu....men som vanligt kommar jag igång sent och är inte äns halvfärdig. Så det gäller att lägga på ett kol innan de ringer mig och frågar vart jag har tagit vägen. Ha ha, så typiskt mig att komma iväg senare än vad jag borde. Men jag kommer iväg, inte alltid jag gör det äns. Frågan är bara om jag får med mig allt. Mina jag och jag är många och alla ska ha med sig något.
Ska klippa far, om vi hinner vilket jag tror. Givet ska jag även äta där och det minst spännande nämligen spela bingolotto. Där tar det slut och dagen blir inte mer intensiv än så och verkligen inte spännande eller äventyrlig.
 
Lägger in en bild på alla tiders klassiska par. Inga par kan slå dem även om de bara finns i den litterära världen.
 
 
 
Publicerat: 2014-03-02 @ 16:10:06


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!