Morgonens förvirring

God morgon, god kväll eller god natt. Har ingen aning alls. Känns inte som om jag har gått och lagt mig över huvudtaget. Samtidigt som jag är mer än väl utvilad. Lustigt jag vet, men det går inte att förklara det enklare än vad jag gör. Kanske gör jag det bara svårare för mig själv, jag vet inte men det kan vara så. Snart dags att bege sig till bussen och jobbet. Det är en ny dag med nya möjligheter. Veckomöte och uppsättninga av utställningen är på agendan idag. Mycket att göra och det känns som om tiden är knapp. Dock hyser jag tilltro till något jag inte kan sätta fingret på. Önskar det vore som om jag kunde, men man kan inte få allt. Det kommer ske en hel del förändringar den här veckan. Vad vet jag inte riktigt ännu. Men jag vet att det kommer bli något och jag är inte säker på om det är något bra. Känner hur magen knyter sig samtidigt som jag hyser långt inom mig en gnutta av spänning. Galet eller hur? Ska släppa allt nu och låta det vara, för det gör mig bara mer stressad. Och det är något som jag inte behöver just nu. Tyvärr så har jag svårt att låta saker vara som det är och stressar allt för lätt upp mig för småsaker. Ja ja det är som det är och jag hoppas på det bästa.
Publicerat: 2014-03-24 @ 07:02:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!