Hesa lägen

Redan onsdag och även den här dagen är slut. Kan dock säga att hela jag är helt slut efter den här dagen. Även om jag inte har gjort så mycket så känner jag att min kropp inte riktigt är sig lik.
På förmiddagen var det som vanligt kör och det var ett under att min röst höll. Däremot var jag lite mer hes än vad jag var innan. Eftermiddagen gick fort och det blev till att klippa ut som blomblad i filttyg för att sedan göra blommor. En del snack om utställningen blev det men kan inte säga att jag blev klokare.

Nu på kvällen var det kör, lika roligt som vanligt även om jag börjar känna av pressen av att vi måste kunna låtarna utantill och det är inte säkert att jag lär mig dem. Det är dessutom fem låtar vi ska kunna samt ett par till som vi ska köra till bakom om jag förstått våra körledare rätt. Upptäckte en gemensam bekant till mig och min syster och stod brevid henne under kvällen. Funderar på att stå brevid henne nästa vecka med för att vara helt rätt ut när det gäller låtarna. Sa det till henne också. Blev lite smått överasad att hon var med i kören även om jag misstänkte att det var hon.
Nu är jag iaf hemma och min röst är mer eller mindre slut och jag lär inte kunna prata imorgon. Fick även under kvällen några hostattacker, vilket gick över lika fort igen. Nu ska jag däcka i sängen och inte göra mer. Med tanke på att jag vaknade tre inatt och var klarvaken. Typiskt men jag är inte förvånad. Men något som jag får sota för nu.
Publicerat: 2014-03-12 @ 21:26:52


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!