Grötigt arkiv

Grötig i skallen och en bröstkorg som hänger utanför allt för snart. Men med detta är jag relativt pigg på ett mindre sjukligt sätt. Har varit mer eller mindre frånvarande hela dagen och det är först nu som allt har släppt. Migrän, yrsel och en hosta som kväver mitt sargade bröst är inte det roligaste. Men jag deppar inte för det trots allt. Nej då, det är bara att jag inte alls ser fram emot att få fler sådana här dagar.
Imorgon är en ny dag och jag hoppas på det bästa. Blir till att jobba en halvdag imorgon. Ska ta ut eftermiddagen i ledig tid då jag ska vara med på ett möte. Bara tur att man har tid som jag har jobbat in, annars skulle det ha blivit knivigt. Men efter mötet blir det till att åka in till Medborgarskolan igen och ha dramakurs. Då det inte blev något drama förra veckan så ser jag mer eller mindre fram emot att ha drama imorgon.
 
Då dagen inte har varit mycket att skryta med känner jag att jag har fått med det mesta jag velat berätta. Däremot så sitter jag och funderar på vad jag ska köpa till min systerdotter som fyller 8 i april. Har ingen aning om vad jag ska köpa om jag ska vara ärlig. Det blir svårare och svårare för varje år som går. Det är inte det lättaste till att hitta något till de andra tre, varför måste de bli äldre för? Det var så mycket enklare när de var yngre.
Börjar faktiskt förstå nu, det kan inte ha varit lätt att hitta presenter osv till mig när jag kom upp i den åldern. Ha ha!! Typiskt eller vad? Men jag deppar inte för jag vet att jag kommer på något förr eller senare på vad jag ska köpa till den unga damen. Det gäller bara att gräva lite djupare i mitt arkiv, damma av det och se fler alternativ.
Publicerat: 2014-03-17 @ 19:46:12


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!