Bra effekter i mirakelvisare

Dagarna har gått i kors och avlöst varandra på löpande band. Kan inte riktigt säga vad som har gjorts då jag själv inte riktigt vet själv. Men det tillhör min vardag och jag gör det bästa av det. Å andra sidan kan det vara bra för då kan daganra som kommer bli bättre och avgöra hur väl jag kommer att må senare.

Känner fortfarande av effekterna från dramakursen i tisdags och från kören i onsdags. Kan båda gott och jag avnjuter av det så länge karamellen varar. Och denna dag skulle ha varit en dag som inget skulle ha gått så bra men, det har gått över förväntan. Den började med att jag försov mig, men den slutaden över förväntan. Som sagt den började med att Mr P ringde mig och frågade om jag skulle med till Motala eller inte. Insåg då att jag försovit mig och jag kände panik. Men turen visade sig att de kunde komma och hämta mig för att sedan åka. Hur många blir hämtade med två olika bilar samtidigt? Kanske inte så många men jag blev det idag iaf.
Därefter blev allt bättre och bättre, vi var i Motala och träffade våra kollegor där. Fick även lära oss ett nytt hantverk med trälim och tyger m.m så nu har man gjort ett kostverk. Efter det löpte det på och under kvällen hade vi möte med hgf styrelsen.
Även där gic kdet över förväntan och jag kände att det faktiskt var riktigt roligt. Jag gör inte det ofta så det är ett plus. Herregud vad det kan vara överaskade.

Nu ska jag stupa i säng och återgå till John Blund. Och sedan se fram emot morgondagen. Det är fredag och sedan helg. Ska hem till mor och styvfar. Ska bli skönt och vem vet vad vi hittar på. Bara skönt att kunna bara va med.
Publicerat: 2014-03-06 @ 22:57:14


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!