Redan måndag

 
Redan måndag? Jisses, vart tog veckan vägen? När ska tiden sakta ner så att jag hinner med? Ja ja, bäst att skynda på och låta rodret styra skutan till något som ska bli en bra dag. Hoppas jag!
Känner mig klämd i en tid som jag egentligen inte hör hemma i, men inget jag kan göra något åt för tillfället. Jag får helt enkelt acceptera att jag och min själ har levt tidigare liv.
Med detta sagt så vill jag egentligen säga god morgon och hoppas att dagen blir bra oavsett vad som visar sig utanför fönstrets fyra ramar. Det kan båda gott eller båda något dåligt. Vi får helt enkelt se mellan fingrarna och hoppas på det bästa. Intalar mig det iaf.
 
Publicerat: 2014-06-30 @ 07:15:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!