Sysselsatt


Onsdag och vad har jag egentligen gjort med dagen? Ingen aning då dagarna springer förbi fortare än fortast. Otäckt vad fort det kan gå. Hur som helst har jag hunnit med att pyssla lite i hemmets vrå. Tänk, jag har även hunnit med att handla hem lite och fyllt på förrådena. Vilket behövdes kan jag upplysa er om.
Resten av dagen ska jag bara vara och försökta få mig att göra något förutom att sitta vid datorn och "leka". Jag ska även försöka att få ordning på mina sovrutiner då jag har vänt på dygnet. Bäst att börja nu då jag ska vara tillbaka på jobbet på måndag.
Publicerat: 2014-01-08 @ 19:28:33


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!