Möte

Dagen har rullat på som om ingenting har hänt och jag kan inte riktigt minnas vad jag har gjort med dagen. Det är som om det är en tom ficka i minnet för min del. Men men...det får vara och jag är inte förvånad. Med andra ord har jag inte gjort så mycket med dagen. En händelselös dag i ett händelselöst liv. Fast det bjuder jag på som så många gånger förut.

Under kvällen har det varit möte med hgf och den lokala styrelsen. Trodde inte det skulle ta så lång tid. Men kom hem efter nio och mötet började vid sextiden. Ha ha, snacka om att vi hade saker att prata om även om det blev en massa dravvel mellan varje punkt. Men det var mest planering inför lördag. Då vi har julgransplundring för de boende i området. Det blir även ett möte på söndag och en inventering i lokal för att se vad vi har och inte har osv. Mycket försvann tydligen när den andra styrelsen slutade. Men jag är inte förvånad över mänskligheten. Så helgen kommer vara fullspäckad med saker att göra.

Även om jag njuter av att vara ledig så ser jag fram emot att börja jobba på måndag. Ska bli intressant att se om det börjat någon/några nya nissar. Men samtidigt så känns det som om jag inte vill att det ska börja några nya. Dubbla budskap med stora bokstäver jag vet.
Publicerat: 2014-01-07 @ 22:16:05


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!