misstänksamma känslor

Fredag och jag är mer än bara utslagen. Har varit hemma både igår och idag med en krånglande mage...att det aldrig vill ta slut. Men det är väl kanske ett tecken på att jag lever och att min kropp inte alls tycker om sin situation. Nej på måndag blir det att boka tid hos läkaren och sedan göra lite tester på vad som gör att min magen lever sitt eget liv. Jag har mina misstankar på vad det kan vara, men jag vill vara helt säker innan jag gör något åt det. Och för att vara helt säker så måste jag svälja stoltheten och skräcken för läkare och boka en tid. Att det ska vara så svårt!

För övrigt, tja inget har hänt om jag ska vara ärlig. Har inte orkat bry mig och tagit dagen som den kommit. Nu ska jag enbart se fram emot helgen och inte göra mer än vad jag vill. Ska städa ut det sista av julen och välkomna våren. Och det behövs för att jag ska får tillbaka min ork. Jag tror det iaf och hoppas på det bästa. Mer har jag inte planerat in och ska inte göra det heller. Kan vara skönt då jag hade fullt upp förra helgen och hann knappt tänka. Men det kan vara både skönt och roligt det också.
Publicerat: 2014-01-17 @ 18:52:19


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!