Inte som andra dagar

Vissa dagar är stelare än andra.
Det är bara att acceptera det hela och gå vidare.
 
En dag som alla andra även om den inte varit så som jag tänkte mig när jag gick och lade mig igår kväll. Men man kan inte alltid få allt man vill här i livet. Take it or go away!
En måndag som jag nu lägger mig bakom mig och går vidare till nästa vändpunkt. Vad kan jag säga egenligen? Får bara hoppas på att den här veckan går snabbt och enkel. Men det är föga troligt då jag har en känsla av att något kommer hända under veckan och det är inte något positivt. Får bara hoppas att det är något som min kropp lurar mig på och med. Men det brukar tyvärr inte vara så då mitt sjunde sinne brukar ha rätt.
 
 
Publicerat: 2014-01-20 @ 20:30:26


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!