Helt vanlig måndag

I en vinterkall lägenhet sitter jag och förundras över hur det kan förvaras i ett minne av ingenting. Jag har egentligen inte gjort något alls idag. Mitt huvud har bråkat med mig och det är inte lite om man säger så. Men nu har det äntligen släppt och jag börjar komma tillbaka till mitt nästan normala tillstånd. Inte lätt att vakna till när det är snorkallt i lägenheten även om det visar på att det är 20 grader inomhus. Så jag ska väl inte klaga över det som är när det finns dem som har det värre än vad jag har det.

Det kommer inte hända så mycket mer av dagen då jag inte direkt har någon ork eller vilja till att göra något. Min vardag och min festlighet. Eller inte...men det kan vara skönt att inte göra något när humöret sviktar. Med andra ord, en helt vanlig ledig måndag för min del. Nu blir det till att leta reda på fleece filten och sätta på en bra film för att fördriva kvällen med. Kan det bli bättre än så här? Inte för tillfället.
Publicerat: 2014-01-06 @ 16:36:11


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!