Hektiskt underverk

Säger god natt till alla där ute i cyberrymden.
Dagen har varit hektisk och fylld med mycket att göra. Montring, ringsmycketillverkning, skitsnack och ett lugnt tempo. Och den avslutats med en fika på stan med IL. Det gjorde min dag och jag kommer leva länge på det. Även om jag gott runt som en zombie hela dagen så har det slutat med ett gott tecken. Det känns visserligen tungt och grått. Men det kallas visst för livet har jag hört. Sömnen verkar komma självmant men jag är ganska säker på att den ändå inte vill låta mig sova. Tur att det finns underverk även om jag vill vara utan detta underverk.
 
Publicerat: 2014-01-27 @ 22:28:49


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!