Full rulle

De senaste dagarna har det varit saker i ett och det är först nu som jag faktiskt kan slappna av och andas ut. Men ändå är det saker kvar som jag måste göra innan jag kan göra kväller. Ska hinna laga mat och min mage kurrar allt för högt just nu. Och jag ska försöka komma ihåg att sätta på alla mina larm igen. Jag behöver dem för att kunna komma upp imorgonbitti. Tro det eller ej men ett larm räcker inte på långa vägar. Har säkerligen ett femtontal för att vara på den säkra sidan. Och det är inte alltid det hjälper heller om jag ska vara ärlig, för det händer med alla dessa larm till trots att jag försover mig. Hur skulle det se ut om jag försover mig första dagen efter ledigheten? Inte bra alls och Mr P och Miss A skulle nog skaka på sina huvuden och ta mig i örat. Ja det tror jag.

Nu när man äntligen har släppt allt och gjort alla måsten så måste jag säga att det har varit en bra helg. Gårdagen gick bättre än vad jag förväntat mig och det lär nog ta ett tag innan jag äter kok korv igen. Och jag äter det inte så ofta även om jag inte serverar det på tillställningar som den jag var på igår. Efter tre år på gymnasiet med att lära sig att göra korv och fyra månader på SCAN så vill man inte se åt korv så ofta....resten kan ni nog lista ut själva.

Bäst att bege sig ut till köket och göra lite mat, har ju allt hemma men ingen gör det åt mig. Nej här får man allt göra det själv för att få det gjort. Konstigt! Ska även försöka göra den här kvällen kort så att jag orkar gå upp imorgonbitti. Jag känner mig själv och om jag förvränger ett talesätt så Det är genom andra som man känner sig själv...
Publicerat: 2014-01-12 @ 18:12:01


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!