Brrr....kallt

Brrr....kallt....ja kallt men jag har överlevt dagen med detta till trots. Dagen har varit oerhört bra och den har gått snabbare än vad jag räknat med. Så med sammandragande ord och lite funderingar så har det varit en bra dag att återgå till arbetet. Och oj vad skönt det var då jag verkligen har sett fram emot det. Nu behöver jag inte vara så rastlös även om jag hade stunder då jag var smått rastlös. Mmm...till och med veckomötet var glatt bemött från min sida. Även om det som vanligt inte riktigt var någon höjdare och en del saker som jag själv tycker att vissa personer kunde ha tagit efter mötet enskilt med Mr P och Miss A. Men men kan inte få allt eller hur?
 
Nu är jag hemma och sitter och fryser i min ensamhet till trots att lägenheten utstrålar 24 grader inne. Skall bli att ta ett långt och VARMT bad så jag kan tina upp och återfå lite energi. Dessutom så tror jag att jag kommer sova gott inatt då det var en positiv energikrävande dag. Iaf det mesta får tilläggas. Sedan har man smärre saker som man tyvärr inte kan komma undan och speciellt inte med tanke på att vi alla sitter i samma sitts. Men det är inte någon ursäkt till vad som skett. Jag vill inte gå in på mer om det här eller nu. Orkar inte mer nu och det har lämnats kvar i skvallerhörnan och där kan det stanna. Men det kändes lite mer avslappnat när vi skulle gå för dagen. Så kanske är vi på rätt väg trots allt. Får hoppas på det för allas bästa. Säger bra...förändringar och det är inte alltid som det ter sig till vad man själv vill och då är det bara att bita i det sura äpplet och acceptera i den mån man kan.
Publicerat: 2014-01-13 @ 18:17:21


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!