Äntligen fredag

Äntligen fredag och en dag närmare lördagen. Inte för att jag ska göra så mycket av helgen och inför helgen. Ska bara vara och sedan får vi se vad ödet har att erbjuda.
Dagen har varit lugn och stillsam so far. Har inte orkat göra så mycket då jag inte kunde sova inatt. Är bara glad över att jag fick tre timmars sömn. Har suttit och pratat med en person från Comviqs kundservice nu på eftermiddagen och äntligen är mitt problem löst även om jag inte riktigt hade räknat med att det skulle bli som det blev. Ja ja det är löst och det var ingen större skada än att det var mer än bara krångligt att få svar på mina frågor.

Ska ta fram herr dammjagare och dra fram i hallen och i resten av lägenheten då jag har lyckats dra in en massa grus och sand. Givetvis mer skräp vågar visa sig nu. I tron att jag inte skulle se dem antar jag. Mer än så blir det inte av dagen vad jag vet. Kanske tar jag mig en tur till Ikano för att spana i utbudet på Lindex och Kapphal...måste ju använda julklapparna och presenten. Men vi får se vad jag orkar och vill senare i eftermiddag.
Publicerat: 2014-01-03 @ 13:51:01


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!