Änglalik

Kvällen har kommit och borde ha fått mig att somna redan. Men som vanligt så har inte sömnen infunnit sig för min del. Jag kan inte påstå att jag är förvånad över detta. Det är nu ett vanligt begrepp i min ordinära vardag. Inget tycks hjälpa, inte äns de nya övningarna jag fått från min samtalsterapeft. Men jag är inte förvånad på den punkten heller om jag ska vara ärlig. Men tja...får ta upp det nästa gång jag träffar henne och sedan boka en tid med läkaren så man kan få mer hjälp. Men det tar emot en aning kan jag säga. Men någon gång så måste man svälja sin stolthet. En vis person sa det till mig en gång i tiden.

För övrigt har jag inte gjort så mycket av dagen om sanningen ska fram. Jag har varit så änglalik och slö som vanligt. Eller inte. Slö har jag varit vilket fall som helst och har inte orkat bry mig om att göra något direkt. Suttit och läst en del och slöat framför dumburken och datorn. Bortkastat med tid? Möjligt, men när man inte orkar eller vill göra något så passar det bra. Dessutom börjar jag klättra på väggarna även om jag har saker att göra. Är ledig en vecka till och vem vet hur det kommer att sluta. Börjar jobba igen den 13:de men det kommer inte vara det samma då många har slutat...

Säger godnatt och försöker nu få mig lite sömn. Imorgon är en annan dag och vem vet om jag kommer vara lika änglalik då som nu. Eller inte!
Publicerat: 2014-01-04 @ 23:28:08


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!