Migrän och lugna kvällen

Händelselös dag och med yrsel och migrän har det hänt mindre saker än vad det brukar göra. Överväger att ta fram yxan för att få bort min migrän då den får för sig att spöka för mig titt som tätt. Men risken är att jag karvar lite för mycket. Vore ju lite illa om man säger så eller hur?
Å andra sidan så har dagen faktiskt varit ganska bra med detta till trots. Då allt släppte till eftermiddagen (vilket jag var glad över) kunde jag bege mig till läkaren. Kom dock dit lite sent, men men sådant man får räkna med har jag fått lära mig den här veckan. Min samtalsterapeft och jag själv kom fram till att nu behöver jag inte komma varje vecka. Skönt men konstigt på olika nivåer. Men jag har kommit en bra bit framåt så besök varje vecka behövs inte.

Nu ska jag bara slöa och ta hand om mig själv och min lägenhet. Ska njuta av helgen och de måsten jag har framför mig. Inte ofta man gör det eller hur? Men jag ska göra det iaf. Så I let i be och återkommer när jag återkommer. För nu är det fredag igen. Längtar till nästa vecka då jag har min dramakurs och min kör nästa vecka.
Och alla mina läsare vill jag bara säga en sak. Den 4 maj ska ni avboka alla era måsten för då ska Joyvoice ha sin konsert i Missionskyrkan som det ser ut nu.
Publicerat: 2014-02-28 @ 19:59:43


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!