Långa dagars tankar

Mer död än levande även om dagen har varit fylld med gud vet vad. Ögonen går i kors så det måste betyda att jag gjort något vettigt med dagen. Kom iväg lite senare till jobbet då jag skulle till läkaren fört på morgonen. Sedan under den korta stund innan eftermiddagen kom med skrivarkurs och andra roliga saker satte jag mig ner och pysslade lite med ringsmycken. Har ett nytt projekt på gång och ska testa minimaliska ringar som för mig är så små att mina fingrar är mer än bara tjocka prinskorvar.

Blir en tidig kväll ikväll då ingen dramakurs avslutade kvällen. Den blev inställd idag så jag får vänta en hel vecka innan den börjar. Men men kan inte få allt och känner att det kanske var lika bra att det blev inställt idag. Imorgon blir det en lång dag även imorgon. Popkören börjar imorgon och det ska bli så otroligt roligt och spännande på en och samma gång. Är nervig och orolig för om man passar in eller inte. Men det ska nog gå bra.
Publicerat: 2014-02-04 @ 18:57:17


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!