Tankar, frånvaro och allt där emellan

 
Söndagas eftermiddag och jag börjar bli mänsklig efter att ha legat med huvudvärk hela förmiddagen. Sitter nu hemma hos far och försöker att fördriva tiden lite. Inte det lättaste, men försöker som sagt. har ätit god mat och snart dags att åka hem till faster för att spela bingolotto. Yeay! Eller inte, för min söndag kommer inte bli mer spännande än så här. Men det kan faktiskt vara riktigt skönt att inte ha någon mer fartfylld dag än så här. Framförallt när huvudet har bråkat.
Försöker även komma på något att skriva till tisdagens skrivarkurstillfälle. Men det är inte det lättaste då jag har totalt stopp när det gäller skrivandet. Har ingen inspiration för tillfället och det gör det inte lättare heller när man ska skriva en fortsättning på de två tidigare berättelserna jag skrivit. Men jag har en grund idé och det är iaf en början, me om det blir ett slutresultat kan jag inte lova att det blir.
 
Det blir inte så mycket skrivande här på bloggen, då mitt internet fortfarande bråkar, men förhoppningsvis kommer det att lösa sig under veckan som kommer. Men det återstår att se med den saken. Så därför kommer jag vara lite frånvarande i vissa avseenden när det gäller internet. Ska kanske säga att det har varit relativt skönt att inte ha tillgång till internet nu för det har inte blivit så att jag suttit vid datorn speciellt mycket tack vare det. Som farmor alltid brukade säga: Allting har alltid något gott med sig! Och det stämmer faktiskt ju mer jag tänker på det... Farmor var en mycket klok kvinna hon!
Publicerat: 2014-04-06 @ 14:36:51


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!