Gamla ting och det skrivande ordet

Tisdag, med all bemärkelse av vad det kan betyda. Ändå mina vänner har det inte hänt så mycket av dagen. Dagen började med att man fick sovmorgon vilket passade mig perfekt då jag inte riktigt förstår mig på min kropp. Har nu ganska svårt att ta mig upp på morgonen, vilket jag har i vanliga fall men nu är det extremt. Ja ja...började vid tio idag och tillbringade förmiddagen i Gamla Linköping då vi i H & I gruppen tog vårens fika på Dalhgrens café. Därefter gick vi runt och bara lullade runt. Tittade på utställningen Blåljus, intressant men inget jag i vanliga fall skulle ha tittat på själv. Blev en tur till att titta på lite trådslöjd också, mer intressant för min del. Innan vi åkte tillbaka till Mbs blev det till att ta en tur till Cloettaboden. Och jag måste säga att jag är stolt över mig själv, jag köpte nämligen ingenting när vi var där inne. Första gången på mycket länge. Så jag gav mig själv en klapp på axeln.

Under eftermiddagen blev det skrivarkurs och det var terminens sista. Kommer att kännas tomt nu när den är slut. Samtidigt som det faktiskt är lite smått skönt att kurserna börjar ta slut. Nu har jag bara kören och dramakursen kvar. Men det blir nog bra det också har jag en känsla för. Ikväll är det dags för drama och jag har ännu inte riktigt listat ut hur jag ska få ihop mina grejer om Göttfrid. Ett stort problem även om jag har mina idéer. Sitter dock nu och försöker att fördriva tiden innan dramat börjar och det är så mycket jag vill göra på så lite tid. Vet inte hur jag ska få ihop det riktigt. Men men....jag är ju lösningarnas prinsessa har jag hört...
Publicerat: 2014-04-08 @ 16:04:14


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!