Ulrika marken

Är mer död än levande och kroppen skriker efter vila. Det har varit en intensiv dag med solsken, glada skratt och fria tyglar. Med över 15.000 steg borde min kropp vara nöjd.
En heldag på Ulrika marken med arbetskamrater för att insupa ny insperation och kreativitet. Otroligt egentligen att man kan åka på marken på arbetstid. Dock är jag tacksam för det, hade tänkt ta ledigt annars om vi inte hade åkt. Bara tur det så slapp jag ta ut en ledig dag.
Inhandlade mer än vad jag räknat med även om jag inte överskred den budget jag lagt för detta ändamål. Hade inte tänkt köpa så mycket, bara några få saker. Och vettiga grejer blev det med även om marknadsgodiset kunde vara. Men på något sätt så hör det till att köpa det när man är på marknad.

Blir tidigt ikväll då jag är extremt trött, nästintill utmattad. Med det sagt så lär jag sova hela natten vilket jag ser fram emot faktiskt. Imorgon är det fredag och slut på den här veckan. Blir även bio för andra gången den här veckan. Ska gå och se Monica Z med A en gammal arbetskamrat från L & L. Ska bli kul och det var evigheter sedan jag träffade henne. Ska även iväg på att möte med en handledare på S. Vill inte men ett nödvändigt ont för att livet ska kunna gå framåt.
Publicerat: 2013-09-12 @ 21:16:18


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!