Sena kvällen

Helgen har gått alldeles för fort fram, skulle behöva en helg dag till. Men det är väl sådant jag bara får drömma om. Även om jag nu vill ha en dag till helgen så ser jag fram emot att det blir måndag och en ny vecka. Då jag varit hemma stort sett hela förra veckan förutom i fredags (för en liten stund) så är jag glad över att jag mår bättre och att det äntligen är över. Även om jag fortfarande har ont i kroppen så är jag piggare.Så jag får dras med att ha ont i kroppen ett tag till.
 
Igår hade jag stora tvättdagen och det behövdes kan jag lova. Men tyvärr gick min tvättpåse sönder så nu får jag leta reda på en ny i garderoberna. Nu gäller det bara att få fram och in alla rena kläderna på sin plats. Det blev även en del pysslande med lite pärlor. Alltid lika trevligt när man får inspiration.
Idag har jag egentligen inte gjort något. Har varit hemma hos far och ätit mat för att sedan åka hem till faster för att spela bingolotto. Eller floppspelet som det numera är.Kanske dags att skrota detta spel då det bara blir sämre och sämre för varje år och för varje programledare de har.
 
Nej nu är det taim för att uppsöka sängen, behövs nog om jag ska orka mig upp imorgon. Helt otroligt men sant så att säga. Men lär nog få problem med att somna dock...som vanligt så jag är inte förvånad.
Publicerat: 2013-09-29 @ 21:39:37


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!