Månadens muta

En underhållande dag även om den började lite smått stressande. Försov mig imorse även om det inte var så mycket. Dock tillräckligt mycket för att jag skulle stressa upp mig. Kroppen var trött och behövde antagligen de extra minutrarna för att bli klarare och piggare.
Det bästa var när man väl kom ut imorse var att se att solen sken och att det skulle bli en fin dag. Det gör så mycket för att göra den tidiga morgonen bättre när man har försovit sig.

Egentligen har jag inte gjort så mycket under dagen. Färdigställt en del saker. Lider brist på idéer just nu så det är lika bra att färdigställa det som inte blivit klart. Innan förmiddagsfika blev det ett planeringsmöte inför Hospitaltorgets dag. En del nya saker dök upp och annat som vi redan sagt. Givetvis hanns det med en del gnabb med A och E 1. Eftermiddagen bjöd på diverse prat om diverse saker. Vi diskuterade blommor och Mr P gav extra kärlek till växterna och påpekade för mig att det var dags att vattna. Friserade även några av växterna då deras grenar växer som ogräs.
Vi kom in på förlängningar och vad som händer när de flesta slutar på Medborgarskolan.Mr P tyckte att jag skulle komma med mutor för att kunna få förlängt efter september. Tydligen vill de ha lite "Lata irländaren", "suprice suprice" och diverse pajer så som Västerbottenspaj och kantarellpaj.

Har även hunnit med att hämta ut de nya nycklarna då de ska bya ut låscylindrarna i porten och lägenhetsdörrarna. När det ska ske vet jag inte, när det gäller min kära hyresvärd Willhem AB så är jag inte förvånad. Hann även gå hem till far och styvmor för att boka bio biljetter ¨t Kerstin. Slapp även laga mat då jag fick mat där så det ända var att fixa lunchen. Vilket jag nu lyckades göra igår så det är ju lugnt. Har nu bara slöat och tagit hand om mina arma fötter då de bråkar en del på grund av exemet även om det är långt ifrån hur det kan vara. Fötterna har faktiskt varit riktigt fina de senaste 6 månaderna så jag är glad. Peppar peppar ta i trä! Man ska aldrig säga aldrig det kan ju bryta ut igen. Tyvärr får jag leva med det, det finns tyvärr inga botemedel för det.
Publicerat: 2013-09-05 @ 20:30:20


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!