Långben

Underliga dag, underhållande dag. Intressant hur en dag kan formas till att bli mer än bara normalt. Normalt är inte normen med dem jag umgås och jobbar med under dagarna. Även om det är till det positiva förundras jag. Den ena är mer galen än den andra och jag sitter någonstans mellan allt som händer.
Förmiddagarna går så mycket fortare nu sedan jag började i receptionen och jag måste medge; jag trivs verkligen och hoppas att det kan bli en fortsättning. Även måste jag medge att komma bort från vissa ett par timmar. Tragiskt men sant, å andra sidan kan man inte fatta tycke för alla.

Även om inte så mycket har hänt under dagen och eftermiddagen kändes det som om jag fick riktigt mycket gjort. Har även hunnit med att ha ett möte med arbetsgruppen inför lördagen och Hospitaltorgets dag. Fick höra vid ett flertal gånger under dagen fick jag höra att jag lär som både Prosit och som Långben. Skrattar som Långben och nyser som prosit...jaha och hur ska man säga emot det tro?

Hann även skicka iväg presenten till syster yster och den kom iväg lite senare än vad jag räknat med. Sådant är så typiskt mig, seg i starten och skjuter gärna upp till sista stunden.
Sitter hemma nu och är helt fördig även om det finns energi kvar. Går runt och pysslar lite så det ser skapligt ut när tjommarna kommer imorgon och byter min brandvarnare. Får bara hoppas att det ät sådana som inte pillar på det de inte ska pilla. Funderar på att lägga ut lite fällor bara för att ha lite koll då jag inte kan vara hemma.
Publicerat: 2013-09-18 @ 20:58:53


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!