Helheten i sin helhet

Jäsp får jag börja med! Sov väldigt dåligt inatt, nästan ingenting alls om jag ska vara ärlig. Men inget dåligt kommer fram med något gott med i säcken. Om man bortser från detta så har dagen varit riktigt bra. För ett ögonblick trodde jag nästan det värsta.
Under förmiddagen blev det lite körsång. Till en början var jag lite skeptisk till att vara med då det har lett åt ett håll som jag inte gick med i kören för. Men efter att ha pratat ut och diskuterat så valde vi en annan väg. Det blev en del sång som sagt och vi tragglade oss igenom en sång som Miss H 2 bara gick genom en gång med oss. Vi tror att vi sätter den någorlunda bra.

Under eftermiddagen blev det till att fortsätta med att pynta mina nya julgranskulor jag virkat. Det blev även en hel del skratt och alla och nästan alla försökte antyda saker till mig hela dagen. Jag förstår inte vad de vill mena. Jo jag förstår vad de vill mena, men spelar dum för att de inte ska få sig ett gott skratt. Med detta till trots så blir det goda skratt ändå. Det blev en rejäl prommis efter jag slutat för dagen och det känner jag nu i fötterna. Med lite fotvård och omsorg blir de som nya.
Allt i sin helhet och jag vet inte vad som komma skall. Har även hunnit med att fixa till lunch för morgondagen och fredagen. Samt har disken blivit diskad och ställts prydligt i diskstället. Måste vara disktomten som är på besök.
Publicerat: 2013-09-04 @ 18:17:46


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!