Helgen har passerat

Helgen har passerat med råge och jag har knappt hunnit med att tänka. Men det är i all positiv  målriktning om man säger så. Gårdagen var fylld med saker att göra hela tiden och när jag väl kom hem var det bara att slockna i soffan ör att sedan lägga  sig i sängen och sova vidare. Det är en dag att minnas, det gick mer än väl bra om man säger så. Det var folk hela tiden och det fanns inte riktigt långa stunder att bara vara. Försäljningen gick över förväntan som sagt och vi alla var mer än nöjda.
 
Idag har det inte hänt så mycket heller och snart blir det till att bege sig hem till far. Men jag vet att dagen kommer sluta tidigt då jag fortfarande är riktigt trött och det är ju en ny dag och vecka imorgon. Man vet aldrig vad som komma skall och vi har vårt veckomöte imorgon också. Samt att jag ska tillbaka till läkaren för att fortsätta där vi slutade i fredags.
Publicerat: 2013-09-22 @ 16:34:02


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!