Dagarna kryper

Tisdag och dagarna kryper fram känns det som. Har varit hemma både igår och idag med stickande huvudvärk och värk i lederna. Men det verkar inte vilja bryta ut helt och hållet och det gör mig inte glad alls, å andra sidan skulle jag inte bli så glad om det bröt ut helt och hållet. Det återstår att se om jag kan åka och jobba imorgon. Vill inte vara hemma då jag missar att lära in nya saker osv. Men blir man sjuk så blir man.
Lite tråkigt att jag missar skrivarkursen, men det är smällar man får ta. Det kommer fler tillfällen som sagt även om de är få.
 
För övrigt händer det inte mycket i min vardag. Händelselöst med stora bokstäver och jag går snart mig själv på nerverna. Hösten är är och vädret blir bara mer och mer kyligt. Snart kommer vintern och jag kommer frysa. Huga! Samtidigt som jag ser fram emot att vintern kommer. Får bara hoppas på att det inte blir för kallt och utdragande den här gången.
Publicerat: 2013-09-24 @ 16:31:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!