Trötta lördag

Idag är en dag fylld med trötthet och en lugn lycka. Efter gårdagen är jag mer eller mindre som en trött 70 åring som varit på en PRO resa. Men jag är nöjd och tillfreds med läget för tillfället. Kan egentligen inte klaga nu när det är helg och att jag fick ut det mesta av gårdagen.
Var inte hemma förrän vid halv nio och stöp i säng så fort jag fått i mig lite mat. Har för första gången på mycket länge sovit hela natten, inte vaknat till någon gång, inte sovit oroligt och framförallt jag somnade direkt utan problem. Så ja jag är mer än nöjd. Men oroar mig för kvällen. Två bra kvällar på raken lär jag inte ha, med min otur och allt.

Gårdagen var som sagt mer än bara bra, fyllt med utställare och intressanta saker. Mycket av allt och mindre av få saker. Vi var ett par stycken som la märke till att det var mer av pärlor och den sortens av hantverk. Vilket jag la ner en hel del pengar på om jag ska erkänna. I år blev det dock ingen hatt för min del. Var visserligen förbi deras ställe vid ett flertal gånger. Men inget föll mig i smaken om jag ska vara ärlig. En utav dem kände igen mig från förra gången och frågade mig om jag hade köpt en hatt av dem. Tydligen har jag ett ansikte som är lätt att komma ihåg. Ha ha eller inte, vem vet?

Idag ska jag inte göra så mycket egentligen. Har tvättstugan i eftermiddag/kväll. Kanske inte någon favorit syssla men det måste ju göras. Bara glad över att jag inte har så mycket tvätt den här gången. Får hoppas att det går fort. Ska även passa på att småstäda lite saker som jag annars bara skjuter upp och undviker. Eller bara gör kanske en gång per år. Borde tvätta fönstrena också, men måste hem till far och Kerstin för att hämta någon aparatur som ska göra fönstertvätten enklare.
Publicerat: 2013-10-26 @ 14:50:50


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!