Raketfart

Vad kan jag säga? Dagen och veckan har passerad med raketfart. För en gång skull har jag inte så mycket att förtälla. Det har gått så fort att jag själv inte minns vad som förekommit under dagen, eftermiddagen och kvällen. Det har varit som en helt vanlig fredag som alla andra fredagar. Vaknar, klär sig och åker till jobbet, jobbar, åker hem, äter mat och sedan går iväg för att handla. En helt vanlig men ack så tråkig fredag jag har haft.
 
Nu ska jag inte göra så mycket mer med det som återstår av dagen. Ganska skönt att inte ha något inplanerat och jag känner redan nu att ögonen går i kors. Kroppen skriker efter att lägga sig i sängen och bara vara föra tt sova bort några timmar. Speciellt när man har haft en huvudvärk hela dagen som inte velat bryta ut, istället har den bara funnits där för att reta gallfeber på mig. Det har även gjort att jag varit på ett ganska dåligt humör och inget tålamod alls. Bara tur att E1 höll sig undan den här gången. Eller ska jag säga, bra att jag höll mig undan från alla andra.
Publicerat: 2013-10-11 @ 20:00:16


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!