Mitt lata jag

Har varit trött hela dagen och har egentligen inte fått något gjort under dagen. Veckomöte och förvirring som vanligt, inget nytt egentligen om jag ska vara ärlig. Tankarna åker runt i huvudet som om inget annat hänt. Ska kanske återgå till verkligheten och låta mig få gå till sängs. Behöver det tror jag, framförallt nu när man är lite halvt om halvt förkyld. Trodde att jag skulle klara mig den här hösten men ack vad fel jag hade. Som vanligt, som A alltid säger till mig när vi väl kommer igång och kattrar.

Nej. säger god natt nu och låter Det okända på TV söva mig till sömns. Låter som något jag kan göra stort sätt varje kväll om mitt lata kag finge bestämma. Bara tur att jag har den sidan i strama tyglar.
Publicerat: 2013-10-14 @ 21:45:17


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!