Givande matyr

Slutkörd och trött i huvudet. Trots detta är jag nöjd med dagen, eller någorlunda iaf. Även om humöret inte har varit på topp hela dagen ska jag inte klaga mer än vad jag behöver.
Vi fick en glädjande nyhet av Miss A idag som gjorde de flesta av oss på väldigt gott humör. Men det är något som jag inte vill berätta just nu. Var även till läkaren idag och fick en hel timme att gå förbi som inget annat. Otroligt egentligen och 100 kr fattigare.

Förövrigt har jag inte gjort något vettigt på något sätt, inget praktiskt på det sätt som vi gör i vanliga fall varje dag. Under eftermiddagen var det att vara på skrivarkursen och fick bra kritik på några av mina texter. Både uppskattat och överaskande då jag inte hade räknat med så mycket.
Efter jobbets slut blev det till att gå på dramakurs och gudars skymning säger jag. Blev en del skratt och glada miner. Mer strukturerad inprovisation och frys inprovitation. Det tog på krafterna när vi väl slutade för den här veckan. Är mer eller mindre utmattad just nu. Dagens energi har faktiskt gått åt och har inte lämnats kvar på något sätt.

Med detta till trots har dagen egentligen inte slutat än. Behöver även plocka ner alla gardiner och ställa undan alla växter då det kommer några tjommar imorgon för att sätta upp lite persienner. Ska bli intressant och se imorgon när jag väl kommer hem.
Publicerat: 2013-10-22 @ 21:15:52


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!