Funderingar

Funderar fram och tillbaka och förundras över hur livet kan påverka ens val. Dessutom hur påverkad en situation kan bli av lite ångest. Har kommit in i en period då jag snubblar fram med ångesten i hand i hand. Har stor ångest över min födesledag och undrar när min 30 års kris ska gå över. Det är syrligt och kaotiskt samtidigt som det är kyligare än vanligt. Även om jag ser fram emot att bli äldre och att jag är van vid denna 30 års kris. Kanske lika bäst att släppa det hela och låta sig själv få flyga iväg.
 
 
Publicerat: 2013-10-18 @ 05:43:00


1 kommentarer
Postat av: Katarina

Hej så fin blogg du har kicka gärna in på min blogg och skriv gärna en liten kommentar :) Kram!

2013-10-18 - 15:44:25 | URL: http://shettisdrottning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!