Oönskat mörker

Mörkret faller sig platt utanför fönstret och det blir bara mörkare och mörkare även om det är som mörkast nu på vår årstids reflekterade tid. Filosofisk har jag blivit på gamla och mörka dar. Men det bjuder jag på för jag känner inte riktigt för att vara den vanliga händelselösa höna jag är.
Har varit hemma hos far och ätit och sedan hos faster för att fira farsdag och spela bingolotto. Inte för att jag vann eller så, det är ingen nyhet att jag inte gör det. Annars har det inte hänt så mycket under dagen. Helgen har varit helglös och allt för kort för min del. Kan man inte få några fler dagar till helgen?
Nu ska jag återgå till vardagliga sysslan innan jag låter John blund ta över och att man är lagom utvilad till morgondagen. Inte för att jag tror jag lyckas somna då jag inte har sovit hel hel natt på mycket mycket länge.
Publicerat: 2013-11-10 @ 20:53:42


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!