Hammare och träplugg

Ögonen går i kors och jag vet knappt vad jag själv heter för tillfället. Med andra ord är jag tröttare än vanligt. Känns som om jag skulle kunna somna så fort jag lägger huvudet på kudden. Men jag ska inte hoppas för mycket på det. Då jag vet att det kan vända och att jag får ligga vaken i ett par timmar innan jag sover någon timme för att sedan vakna igen och inte kunna somna om.

Dagen har varit lugn och stillsam, har verkligen inte gjort så mycket under dagen. Tog mig lite sovmorgon nu på morgonen. Då jag skulle till läkaren vid nio kändes det fel att komma tilljobbet en timme för att sedan bege sig iväg igen. Det tog sin tid och det blir att återbesöka nästa vecka igen. Jag hann även med att slå dit några träpluggpinne aktiga pinnar i en skiva för sytråd. Ha ha! Men fick Mr P att springa efter borren då han hade borrat för små hål, men det var Miss A som fick borra dem.

Eftermiddagen blev det till att prata lite skit med GB och de andra damerna. Fick även jaga personer som man sökt under en period. Det gäller till att få prata med en kollega till personen i fråga för att människan ska höra av sig. Så jag fick både telefonsamtal och mail. Helt otroligt. Men nu återstår det att se om personen håller vad den lovar. Jag är föga övertygad.
Har även hämtat ut lite paket som jag fått från syster, det tackar jag för och det kommer till användning.
Publicerat: 2013-11-11 @ 21:06:37


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!