Födelsedag och saker att göra

En tisdag att komma ihåg för en kort period. Eller längre, det beror helt och hållet på mitt minne om de vill svikta eller inte. Egendomligt, men föga sant i en relativt ung värld av ny teknik. Ja ja...flummar runt lite här och där idag. Men det är för att mitt trötta huvud bråkar lite med mig. Dagen har varit fantastisk och humöret på topp. Har blivit firad på jobbet till viss del. Två av damerna kom ner till mig i receptionen och sjöng för mig. Kul! Inget jag räknat med men något som jag hoppades på att slippa. He he eller inte. Träffade mor och åt en mycket god lunch på Ming Palace. Så nu är man mätt och belåten. Blev även firad på skrivarkursen idag och vår kursledare bjöd på fika. De sjöng även en sång som de knåpat ihop. Ska rama in den och sätta upp den på väggen så att jag minns dem. Under dramakursen blev en hel del att göra. Vi har börjat att träna in våra scener som vi ska spela upp på julfesten den 12 december. Kul och tiden flög förbi snabbare än jag räknat med och tänkt... Så nu sitter man hemma och förundras över dagen och låter tröttheten ta över. Kommer bli en tidig kväll för min del känner jag. Annars kommer jag inte orka med morgondagen.
Publicerat: 2013-11-19 @ 20:59:26


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!