Ukulelespel

En dag som jag inte gjort så mycket eller planerat något direkt. Suttit och spelat lite på ukulelen och börjar få in tekniken och accorden börjar etsa sig fast i skallen på mig. Har även suttit och skrivit lite, inte för att det blev något sammanhang med det.

Senare idag ska jag över till far och grilla. T med man kommer över och det kommer bli intressant måste jag säga. Vet inte mer vad jag ska säga om detta ämne. Det är som det är och inget annat.
Får bara hoppas att foten är på min sida idag, kommer annars vara på ett surmulet humör. Värken har gått upp och ner stort sett hela dagen.
Publicerat: 2013-05-25 @ 15:13:58


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!