Tvättstugan och allergibesvär

Lördag idag, men det känns som söndag dessvärre. Varför vet vi inte men vi gillar det inte. Än är ju inte helgen över. Tror vi! Idag har vi fått plocka fram mulitpersonligheten, det har behövts.
Har förövrigt inte gjort så mycket alls, slöat och försökt få bukt på allergin. Ett slag jag förlorar stort med. Det är bara bita i det sura äpplet och se glad ut.

Har tvättstugan ikväll, ett nödvändigt måste. Men inget roligt måste när man inte kommer in i tvättstugan 20 minuter efter min tvättid börjar. 10 minuter är helt okay för min del men 20 minuter? Nej där går gränsen. Den lama ursäkten de hade var att de inte var färdiga med tvätten. Spela roll, har man en viss tid att tvätta får man hålla sig inom den tiden. Punkt! Till slut blev jag så förbannad att jag tog deras tvätt och la ut den i en korg utanför tvättstugan. Från 4 är det jag som tvättar fram till 10 ikväll. Som förväntat blev det inga glada miner, men inte mitt problem.
Publicerat: 2013-05-04 @ 20:03:42


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!