Skratt yoga

Slutkörd, ont i axlar och träningsverk i magen som sprider sig runt omkring i magtrakten. Vad mer kan man säga? Värken i axlarna kan jag i och för sig vara utan. Det är bara att inse att man börjar bli gammal. Hur som haver dagen har varit intensiv och riktigt intressant. Idag har vi varit lelösa som Mr PA talat om ett flertal gånger de senaste dagarna. Det slutade med att Mr PA fick vara vår handledare idag då både Mr P och Miss A var hemma idag.

Förmiddagen blev till att sitta och jamma med gänget och det gick väl riktigt bra om jag ska vara ärlig. Det blev en hel del glada skratt och en del nya plåster på fingrarna. Inte lätt att spela ukulele när man inte är van vid instrumentet. Efter lunch blev det en hysterisk eftermiddag och jag fick många kärvänliga slag under bältet. Jag vet inte vad det var de åt till lunch men mina kollegor var mer eller mindre på hugget. Och jag fick ständigt ha banankontakt och annat som de fick för sig. Fick även de andra att skratta, antingen åt mig eller med mig det varierade lite faktiskt. E1 och Mr PA funderade på att spela in mitt skratt och använda det till någon framtida låt som de ska fundera ut. Hmmm....jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Så det blev en hel del skratt yoga för min del och jag är helt färdig.

Sitter nu och tar det lugnt, axlarna tar mycket energi just nu så herr vetekudde har fått komma fram och nu blir det en stor kopp med te framför dumburken.
Publicerat: 2013-05-23 @ 19:33:06


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!