Rättvisemärkta öron

Onsdag och solsken i blicken. Har varit hemma ett tag nu efter att ha tillbringat lite tid hemma hos mor sedan igår. Var i Tannefors och tittade när elden tändes.
Imorgon är det att bege sig till arbetet igen, skulle kunna ha en dag till att sova ut på. Men å andra sidan så är nästa vecka inte speciellt lång. Det är ju bara två och en halv arbetsdag. Yippi! Eller något sådant.

Sitter nu och funderar på vad kvällen har att erbjuda och vad jag ska ha med mig till lunch imorgon. I brist på annat kanske! Ett ilandsproblem mer förmodat. Får kanske ta med mig rättvisemärkta öron bara för att chockera mina kollegor. Det vore faktiskt riktigt roligt.
Publicerat: 2013-05-01 @ 18:16:22


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!