Long time no seeing

Back to track så att säga. Efter några dagars frånvaro i stadens hets och alla måsten och kontakten med cyberrymden är jag äntligen tillbaka igen. Kom hem för någon timme sedan och har lyckats bota bort två fältförsäljare. Varför kommer de alltid när jag precis kommit hem efter att ha varit borta i några dagar?

Hur som helst är jag hemma nu, varit på landet med mor och styvfar sedan i torsdags. Och oj vad skönt det var, behövde komma bort från storstaden ett tag. Lite synd att det tog slut så fort. Men jag vet att det kommer fler tillfällen att få komma bort från storstaden. Som kanske alla vet så är jag ingen storstadsmänniska utan en person som ska bo i en liten stad eller ute på landet någonstans.

Har inte gjort så mycket de här dagarna, njutit av solen, tagit promenader och plockat blommor. Får inte förglömma att jag spelat fia med knuff med mor. Hur som helst är det söndag idag och det är lite som ska göras innan jag ska göra eftermiddag och därefter kväller. Jag ska även ta reda på det jag bakade i tisdags för det ska med till jobbet imorgon. Ska även ha med mig lite av blommorna med imorgon! Det kommer att bli en intressant morgon imorgon kan jag lova. Oj oj oj....har suttit och tränat pö om pö på en sak vi ska göra imorgon. Tror att det blir bra!
Publicerat: 2013-05-12 @ 14:19:59


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!