Igengrodda ögon

Måndag och dagen har passerat, inte med någon större förtjusning. Har varit hemma idag då mina ögon varit mer eller mindre igengrodda. Under eftermiddagen blev det bättre så imorgon blir det till att jobba igen.
Så med andra ord har det inte hänt så mycket i min vardag. Har varit sängliggandes och lyssnat till grannens hunds skall. Samt försökt sitta vid datorn.

Nu ska jag förbereda mig för kvällen och vem vet vad som komma skall. Fixa till lite till lunchen imorgon och sedan får vi se vad som komma skall. Solen har iaf lyst stort sett hela dagen.
Publicerat: 2013-05-06 @ 19:27:04


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!