Halva dagar och pantertanter

Börjar se slutet av den här veckan och ser fram emot helgen. Inte för att jag ska göra så mycket då mer än att ta hand om hemmet och framförallt tvätta fönstrena. Det är dags nu har jag märkt. Hur som havar är snart den här dagen slut den också. Har faktiskt inte gjort mycket idag. Suttit mest och pratat skit med A och M. Blev lite stickande mellan alla skratt attacker. Min mage borde snart krympa så mycket som jag skrattar om dagarna. Det är nästan hopplöst att kunna låta bli att skratta. Enligt Mr P så behöver de inte ta in någon för att hålla i skratt yoga, det är bara att sätta mig i ena änden av ett rum, trycka på knapparna så har jag skratt yoga med damerna. Slutade som sagt vid lunch idag då alla på kontoret inte var på plats, inte äns Mr P och Miss A. Vi alla insåg att det var första gången på riktigt länge som vi alla 24 slutade samtidigt. Men jag kände att jag inte ville åka hem direkt efter så jag bestämde mig för att strosa runt lite på stan för att se vad butikerna har att erbjuda. Dock fanns det inte mycket som föll denna pantertant i smaken. GIck även in på Ohlssons tyger för att få lite insperation, vilket jag också fick. Snart lär jag sy en hel kollektion av klänningar. Men det är som sagt en bit bort. Får nöja mig med en nu till att börja med.
Publicerat: 2013-05-30 @ 16:59:36


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!