Halta lotta och skrattmasen

Sitter i soffan och pustar ut efter en dag med en del att göra. Även om dagen har bringat en hel del dis och kvalmighet så har den varit bra. Den kunde ha varit bättre om inte min fot varit som den är just för tillfället. Går omkring som en halt höna och det är absolut inget roligt. Men fram kommer jag iaf. Gick förbi för att kolla upp foten och fick höra att ledbandet är inflamerat och bör lindas om. Skulle återkomma efter en vecka om det inte blivit bättre. Så det återstår att se med andra ord. Passade även på att byta vårdcentral då jag inte alls har varit nöjd med Skäggetorps Vårdcentral. Har grämt mig länge på det, men nu är det iaf gjort.

Så vad har hänt för övrigt under dagen? Ja du... Satt och lyssnade på min sång som sjöngs in igår av Mr PA, D och C2. Några av de andra damerna lyssnade och berömde mig väl för texten jag skrivit. Mr PA rekomenderade mig att registrera mig på stim med låten. Så nu väntar man på lite papper. Det blev även lite fler sånger skrivna under dagen och de väntar nu med att bli renskrivna. Vem vet vad som kommer att ske sedan. Nu kan man iaf lägga till på cv:t att man är låtskrivare med. :-)
Förövrigt har jag suttit och stickat lite till det lapptäcke jag håller på med. Evighets projekt kallas det visst för. K och I var även uppe och pratade om deras resor till barnhemmen i Polen samt hämtade de saker vi gjort. Så nu har vi gott om plats i förrådena igen för att fyllas upp med nya saker.

Nu ska jag bara slöa och försöka ta hand om foten så den mår lite bättre imorgon. Bara tur att jag har elastiska bindor hemma...
Publicerat: 2013-05-21 @ 18:04:12


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!