Stickbomb och suprice

En dag närmare påsk och jag ser mer och mer fram emot påsken och några dagars ledighet. Denna dag har varit som alla andra dagar och den har varit fylld med galna skratt och små stickor av retsamma komentarer. Har suttit och stickat med min explotionsbomb i stickväg. Tanken är att det ska bli en påse som jag ska ha tofflorna i när dagarna är slut. Har även suttit och småspråkat med damerna om dittan och datten. Några av damerna har varit fullt tagna med att sy då de har fått lära sig att rita av mönster osv osv...
Har varit små lullig av den nya medicinen och den gör en an gladare än vanligt...vilket är bra antar jag. Det har gjort att damerna har tagit tillvara på det och pikat mig.
 
Har även fått lova att göra suprice suprice...hur de lyckades få mig att lova det hela har jag ingen aning om. Men nu är det lovat och jag får allt ta och göra det. Å andra sidan är det ju påsk eller hur? Men de kommer att bli glada då de gillade det förra gången jag bakade just detta.
Har även betalat räkningarna och behöver inte oroa mig mer över dem den här månaden. Nu är det kanske lika bra att jag går vidare och får min suprice suprice gjord/gjorda...
Publicerat: 2013-03-27 @ 19:11:38


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!