Slutspurtens heder

Slutspurten över och allt är sumerat...Den som har missat vår utställning har nu missat något stort och unikt. Det gick fortare än vad vi räknade med att plocka ihop allt och ta det tillbaka till Medborgarskolan. Imorgon blir det till att plocka tillbaka allt dit det hör hemma. Plus att vi ska byta lite i monitorn vi har vid receptionen. Ha lite utställnings objekt får ha en lite längre och intern utställning. Kändes konstigt att vara på jobbet en söndag, snart ska man dit igen.
Tror även att vi väkte Mr P när vi ringde till honom för att säga till att han kan börja gå så att han kan låsa upp åt oss. Men praktikant A sa att han var vaken när hon ringde. Men vi andra var inte lika säkra på den saken. Dessutom kom han inte i pjyamas och morgonrock som vi trodde att han skulle göra. Men men det kan hända att det blir en annan gång eller inte alls.
 
Ska nu ta det lugnt i ett tag och bara slappa innan jag ska bege mig hem till faster för att spela lite bingolotto. Någon gång ska man väl kunna vinna storvinsten? Inte för att jag tror att det blir så, har ju inte vunnit något högre än hundra kronor. Har ju inge tur i spel jag inte....
Publicerat: 2013-03-17 @ 13:52:31


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!