Munhuggande pusselbitar

Mörkret har börjat lägga sig utanför och jag har börjat tro att vintern är tillbaka med sin stillsamma klo. Vaknade imorse med ett stelt leende när jag såg att snön föll ner utanför fönstret. Och så har snön fortsatt att falla ner hela dagen.

Dagen har varit fyllt med tankar och funderingar samt saker att göra. Fick även uppgiften att ta hand om en massa virkade blommor som jag inte har en aning om vad eller hur de ska användas till. Hur som haver har dagen varit fyllt med ting att göra. Har munhuggits med A hela förmiddagen och några av de nya hakade på ordentligt och höll uppe andan vi har skapat oss. Konstigt egentligen, och det var bara nästan att jag började tro att de pratat ihop sig. Men bara nästan!

Imorgon blir det en ny dag med nya möjligheter. Kommer att fortsätta att sticka på min poncho och på eftermiddagen blir det en snabb tur till en utställning som keramik läraren har tillsammans med en annan kvinna. Efter det blir det till att springa tillbaka igen för att baka två pajer som vi ska ha till fikat på fredag. Mycket att göra och mycket att förbereda denna korta vecka som är kvar. Vem vet hur mycket jag kommer att ha kvar av det lilla hår jag har! Vill inte tappa mer nu, inte bra att stressa sönder sig säger jag bara.
Publicerat: 2013-03-13 @ 19:07:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!