Melo finalen

Sitter och tittar på Melo finalen och funderar skarpt på vart världen är på väg när den internationella juryn ger poäng till fjantbananen. Vad är detta? De ser jag hellre att de ger rösterna till babypudret Ulrik Munter. Kan de inte så en verklig artist som sjunger en av detta årtusendets bästa låtar. Jag syftar på Louise Hoffsten, hennes låt är en av de bästa låtarna som faktiskt har varit med i melo. Inte den bästa men en av de bästa.
Om man sedan ska förlika sig med låtarna som vi har hört i kväll så är då gubblåten "En riktig j*vla slager" Trallvänlig och kan tänka mig att de vinner. Inte troligt men kan tänka mig. Sedan har vi vår egna japan Yohio (eller hur det nu stavas) hans låt är också riktigt bra och jag kan tänka mig att den låten vinner också. Men det brukar aldrig bli som jag tycker och tänker. Förra året sa jag högt och tydligt för mig själv att Loreen inte skulle vinna. Och se vad händer? Jo hon går och vinner den svenska melo, sedan hela euromelo.
Publicerat: 2013-03-09 @ 21:41:33


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!