Kulturell saknad

Ännu en tisdag att lägga på hyllan. Har egentligen inte gjort så mycket mer än att testat på nyhetens behag. Under förmiddagen var vi förvisade till vindsvåningen som alla andra tisdagar. Påbörjade en stickbomb som ska bli ett skofodral så småningom. Testade även på dekopage och det blev riktigt riktigt bra för att vara första gången. Men kan inte påstå att jag fastnade för det direkt. Gick även till museet och tittade på Mattias Klums utställning. Blev helt målös av alla underbara bilder han ställer ut. Kan även säga att jag blev mer medveten om vad människan (även jag) förstör naturen och regnskogen i Borneo.
 
Under eftermiddagen? Hände inget alls...Stickade lite, retade gallfeber på mina kollegor. Eftermiddagen gick fortare än vanligt trots brist på saker att göra. Sprang runt en stund på stan ett tag efter dagens slut. Hittade ett par byxor och blev lite fattigare. Men byxorna var nödvändigt ont. Sitter nu och funderar på vad som komma skall och att det är dags att göra något som skall ätas till lunch imorgon. Bara imorgon och torsdag fram till lunch sedan påskledigt ett par dagar. Så jag saknar inte någon kulturell begåvning...har fått i mig en del under dagen.
Publicerat: 2013-03-26 @ 19:10:46


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!