Det lilla som berör

En underlig och vervärdig dag. Har varit hemma med en migrän som heter duga. Är så trött på att den ständigt kommer och går. Det finns inte alls mycket jag kan göra åt förutom att ligga där det är som mörkast och sedan ha en så blöt handduk som helst över huvudet. Men inte äns då fungerar det alla gånger. Idag var en sådan dag som har varit mellan två rum, där det ena fungerade för stunden medan det andra inte alls fungerade. Är så trött och slutjagad.
Det är inte mycket men det berör mer än vad man tror. Kanske inte det positiva men det berör. Inget någon vill och detta är inget jag önskar någon.

Kvällen är kommen jag kan äntligen sitta upp och titta utan att behöva ha solglasögonen på mig för att det inte ska göra för ont i ögonen. Får bara hoppas att det håller sig borta så att jag kan återgå till det normala igen. Förhoppningsvis blir det att åka till jobbet imorgon. Det är dessutom fredag och helg. Skönt, behöver helg då jag har haft två veckor av för mycket stress. Vet vet hur mycket en kropp orkar med. Men jag vet att snart kommer min kropp att säga ifrån. Måste lära mig att säga nej någon gång i livet.
Publicerat: 2013-03-07 @ 17:03:07


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!