Bakvänd vecka

Dagen har varit intressant. Fokuserad på enkelheten och okunskapen till att kunna saker man inte kunde förut. Dagen har inte bjudit på några större överaskningar konstigt nog. Men ibland kan det faktiskt vara bra. Har inte varit på humör för överaskningar. Allt beror på att jag försov mig imorse. Vaknade vid halv nio imorse och fick brått iväg. Det vara bara tur att solen lyste, annars hade jag varit på ännu sämre humör. Givetvis har det bjudits på skratt och oplanerade utrop. Blev även klar med mitt första virkningsprojekt. Bild kommer senare då jag måste få på morrhår på "Lömska Pedro".
Eftermiddagen var tyst och stillsam då de flesta var på vindsplan och höll på med att göra påskägg och annat till påsken. Får väl se om jag tillbringar någon timme där imorgon.

SItter nu hemma med fötterna uppe i det blå och snart väntas det en dusch. Men jag har svårt att ta mig för för tillfället. Konstigt!! Ha ha eller inte. Hela veckan har varit konstig, i måndags kändes det som att det var fredag, i tisdag kändes det som det var torsdag och idag kändes det som onsdag...tror jag började veckan bakifrån eller liknande. Får bara hoppas att det känns som fredag imorgon så att man kan njuta av helgen som sig bör. Ha ha! Har egentligen inte planerat in något förutom söndag då jag ska hem till far för att klippa klor på katten samt frisera far. Osv osv...
Publicerat: 2013-03-21 @ 20:08:49


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!